ozlems fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et

25 Haziran 2011 Cumartesi

bol paça yüksek bel pantolonlar 2011

Ben edinmeye ilk olarak şubat ayında j brand love story imle başladım..özellikle victoria nın bel kısmı farklı bu pantolonu hepsinden çok beğendim..

 istediğim yükseklikte platform ayakkabılarla ayakkabının burnu  hiç bir şekilde görünmüyor en az 10 cm daha uzun bir bacak boyu..özellikle yüksek belli bu kesimlerde inanılmaz zayıf ve uzun boylu görünüyor insan :)

 bu gün zara da bir turuncu bir fuşya denedim..akışkan kumaşlarda yaz için daha hoş durmuş..zara da düz renklerde ve şu pijama gibi olan desenlilerde modeller var..başka yerler de pek göremedim.

 kısa boy ve kilo problemi olanlarda pek de hoş durmayan skinny lerden sonra bunlar hayat kurtaracak..ben özellikle en renklileri tercih edip beyaz atlerle giymeyi planlıyorum..yandan fermuarlı olanları extra fit gösteriyor:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder