ozlems fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et

6 Haziran 2011 Pazartesi

SHELLAC OJE CND

KALICI OJE MACERAM :))

Sürekli manikür yaptığım yer yerine hemen yakındaki bir kuoföre gideyim dedim.kalıcı ojeden bahsettiler ''üstüne farklı bir renk oje sürersiniz asetonla sileriniz yine altta sapasağlam ojeniz kalır, 3 hafta full manikürlü gezersiniz,uçları kalkmaz hep yeni sürülmüş gibi olur falan filan süpeer şeyler.''.o hızla ok french yapalım o zaman dedim..gerçekten o gün kat kat sürülen mor ışıga tutulan makine tarafından kurutulan tırnaklarım pırıl pırıl muhteşemdi.akşam çıtt ortadan kırıldı ,görüntü kırık ama çıkan ayrılan bir parça yok..bir hafta sonra tırnaklarımın üstü kırık cam gibi olmaya başladı bazı yerler uç kısımlardan kalktı, normal oje gibi değil on kat falan daha kalın bir katman kalkıyor..sanki sürdükleri bir nevi yağlı boya anlamadım.shellac adında bir oje bir kaç kat sürülüyor renk seçeneği çok vs. neyse ucu kalktı kırıldı bunlar problem değil esas çözme aşaması ve sonrası felaket.tiner gibi bir sıvının içinde bekletiyor sonrada o yağlı boya olan ojenin parçalanmasını bekliyorsunuz.tırnaklar matlaşmış bembeyaz üstü pütür pütür..neyse geçer nasılsa dedim ama hala tırnak güçlendirici kullanıyorum..ben tavsiye etmiyorum tırnaklarım çok zarar gördü üzerine yapılan en az 3 manikür sonrasında dahi oje güzel durmuyor :(
birde her tırnak için 10 lira verdim :((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder