ozlems fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et

31 Mayıs 2011 Salı

brezilya fön benim saçlara olurmu????

eğer benim gibi ince telli yağlanmaya eğilimli tam düpedüz olmayan saçların varsa aslaaa olmaz..
Birincisi saça kilolarca saç kremi uygulamış gibi aynen saçları kafaya yapıştırıyor..o kat vermeler hacimli görüntüler hayal oluyor..sık sık yağlanıyor..saçlarının %50 sini kaybetmiş gibi bir görünüm oluyor..ama düz oluyor direk fön çektirmiş çıkmış gibi :)
özellikle evde kendim uygularım dersen john frieda da hazır bir kit satılıyor..saçlar kıvırcık, dalgalı kuruya eğilimli birde boya uygulaması var ise bu olay süper..
yoksa aman 3 ay yapışmış saçlarla gezmek var..

VEE ikna oldum yaptırdım,ayrıntıları brezilya fönü benim saçlara oldumu başlıklı iletimi okuyabilirsin!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder