ozlems fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et

30 Mayıs 2011 Pazartesi

loreal den köpük saç boyası sublime mousse

Lorealden sublime mousse yeni bir buluş köpük saç boyası..Bu ürün dünyada özellikle Japonyada satış rekorları kırıyor.bambaşka bir şey sadece saçı şampuanlar gibi uygulanıyor 30 dk sonra müthiş renkler..
saçların her yerine nüfus ediyor pratik damlamıyor ben çok sevdim bu boyayı.1 haftadır Türkiye de de satışta.vakti olmayanlar yenilik peşinde olanlar bunu çok sevecek.
fiyatı 16 lira civarı
geçen hafta bir arkadaşım ebru akel in rengi 41 numara ışıltılı kahveyi denedi..oldukça pratik ve renk gerçekten süper bir kahve .
aşağıdaki adresten kullanım videosunu izleyebilirsin.


4 yorum:

  1. Her türlü soruyu cevaplayabilirim ..

    YanıtlaSil
  2. merhaba .tr ye geldiğini bilmiyordum çok sevindim..nette az evvel gördüm boyayı ve tonları harika,umarım kutudaki gibilerdir tabii.. benim sorularım olacak,cvplarsanız minnettar kalırım:)
    boyalı saçlara uygulanıyor mu ? ve kalıcığı ne kadar yaklaşık amonyaksız olması nedeniyle endişelerim çabuk akar ve kötü bir ton çıkar diye meydana malum yaz deniz -güneş vs.ve son olarak renkler kutudaki ile örtüşüyor mu? koyu çıkıyorsa 1 ton açık almakta fayda var mı? sevgilerimle NİL ;)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Nil :)
    Boyalı saclara uygulanabiliyor, normal boyalardan kapaticilik olarak farkı yok. Çünkü amonyaksiz değil direk amonyakli. 1 ton koyu almaya gerek yok.gercekten yaz icin superr renkler:)) kutunun üstünde yazıyor ama ben yine de hatırlatayım kesinlikle karışım yapıldıktan sonra calkalanmiyor sadece iki kez bas aşağı çevriliyor.ayrıca kutunun üstündeki köpük bembeyaz gözüküyor fakat boyanın rengine göre köpük rengi değişiyor.. Sevgilerimle özlem

    YanıtlaSil
  4. özlem tşk ederim:)
    eğer bulabilirsem bulunduğum yerde orta koyuluktaki renklerinden almayı istiyorum..saçım açık küllü kumral kapansın istiyorum alttan ışıltılar görünse fena olmaz..yada palette altın parıltılı mocca tercih edeceğim:) sevgilerimle :)

    YanıtlaSil