ozlems fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et

26 Ocak 2012 Perşembe

sephora eyeliner makyaj alışverişleri


Bu muhteşem fotoğraf ilham kaynağım oldu istediğim göz makyajı için...





Resim vouge ocak sayısında yeralan gözlük çerçeveleri ile ilgili bir bir çekimden..


Kullanılan ürün  NARS EYELINER mış..

Bana resimdeki görüntü klasik keçe uçlu nars eye liner mış gibi gelmedi yada farklı bir teknikle uygulanmış..
Bu yüzden;

MAC ve BOBBI BROWN nun jel eyeliner a ve sephora nın tombul eyeliner kalemlerini de baktım..



Benim istediğim rahat dağıtabileceğim parlak ama kalıp gibi durmayan ve aynı zamanda göz kapaklarıma bulaşmayacak bir üründü..MAC te siyahı olmadığı ve BOBBI BROWN da ürün hariç sadece fırçası 90 lira olduğu için almadım..Ama bu iki markanın jel eyeliner ı gerçekten tam istediğim gibiydi :(

Yukarıdaki denemeyi yapmak için sephora nın üstteki tombul eyeliner kaleminini  26 lira olması sebebi ile aldım..
Fakat kalınlığından dolayı ince sürme şansı olmuyor oldukça parlak ve kalın bir çizgi çizilebiliyor sadece..
renk gayet parlak dağıtılabilir...
Suda çıkmıyor (waterproof)..
Siyah harici bir renk düşünüyorsan BOBBI BROWN daki renk skalası süperdi..

BOBBI BROWN GEL EYELINER ve MAC EYELİNER 75 LİRA VE İLAVETEN FIRÇASI 90 LİRA,
SEPHORA WP KALEM 26 LİRA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder