ozlems fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et

22 Ocak 2012 Pazar

moschino men 2012-2013

 Günlük hayatta çok karşılaşmadığımız stiller fakat ,biraz daha farklı dediğimiz tiplerde her parçadan görmekteyim etrafımda...


 Askılar çok şirin....

 Dar paça erkekte de kadında seviyorum...
 amaç direk ceketi görmekse sadece ceketi görüyorumm...

Bu alttaki ve üstteki moschino cektleri ben en çok kate moss un düğününde damat JAMIE HINCE ın üstünde özellikle rengine bayılmıştıımm..



Ceketin rengi pantolunun kesimi tabii ayrıca bu modelde duruşu daha bir ayrı olmuş :)))

 özellikle aşağıdakibu renkli parçalar beni çok mutlu etti..erkeklerde bu derece olmasada günlük hayatta da renklendi..H&M ,BERSHKA, PULL&BEAR pantolonla sınırlı kalsada pembeden sarıya turuncuya bir çok parçaya iki sezondur yer veriyor..Pantololarla beraber üstlerdede renkli parçalar nasıl kullanılır belki bu resimler ilham verir..
 bu kadar renki erkekleer görmek istiyorum ilkbahara  ...Çok neşeliyim eğlenceliyim süper zaman geçirebiliriz..anladım ben onu....




Favorim bu kombinasyon oldu..bu kadar renkli bu kadar sade..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder