ozlems fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et

17 Haziran 2012 Pazar

ash yüksek topuk botlar

İlk önce Isabel Marant ile başlayan bu topuklu bot olayı
(ki benim yıllar öncesinde yapmışlığım kullanmışlığım var bkz kim 6cm daha uzun olmak istemez post u)
Kimilerince HAYIR olsada benim için kesinlikle EVET!!!

Bir çok ünlününde ayağında görülen isabel marant lara hem fiyatı hemde bulunur olmaması sebebi ile ulaşmak zor..
Bir ayağı yurt dışında olanlar bile yok sattığı için alamamış..

Ben isabel marant' lar kadar Ash botlara da bayılıyorum...

isabel marant



Sadece Türkiye'de Vetrina da satılan bu botları gördüm 37 numarasını dahi buldum ama ne denedim ne de aldım :(
Almaya karar verdiğimde de yerinde yeller esiyordu..
Baharı görüp şortlar çıkmaya başladığında kafama dank etti ama nafile oldu artık..
Telefonumuzu mağazaya verdik bekliyoruz aramalarını




Bu rengi bile vardı almadım :(






sonbahara herkesin ayağında her markadan olacak bu sneaker  wedge leri, şortlarla ve skinny lerle kullanabiliriz..



Bu topuklar gerçekten hayat kurtarır,kim bir kaç cm uzun olmaz istemez ki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder