ozlems fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et

19 Haziran 2012 Salı

neu lash mucizesi 2

Neu lash kirpik güçlendiriciyi geçen yıl kullanmaya başlamış ve paymıştım ..
Tam bir yılda bir küçük boy birde büyük boy neu lash kullandım..
Gerçekten mucize bir yıldır devam ediyor kirpiklerim çok ciddi şekilde uzadı (min.3 katı) ve  gürleşti....herkes tearfından etrafımdaki herkes bunu farketti.

üçüncü kutu Neu lash ımı neu lash ın kendisinden ben aldım Amerikadan gelecek bir arkadaşımın adresini kargo adresi olarak verdim..
Benim burada Harvey Nicholas ta aldığımdan çok daha farklı bir kutuda ve farklı görünümde bir ürün geldi...son 1 aydır bunu kullanıyorum..Etki buradan aldığım neu lash lardan çok daha fazla...


Bir çok yerde ürünün ilk önce kirpikleri uzattığı ve sonrasına döküldüğü ile ilgili çok yazı okudum bir yıl içinde...Ama bu kullananların aralıksız hiç bırakmadan kullanmış mı yoksa kullanımı bırakmış mı bununla ilgili herhangi birşey göremedim.

Uzun süreli kullanımda da şu döngü yaşanıyor...aynı saçta olduğu gibi kirpiklerinde doğma büyüme ve dökülme gibi fazları var..yaklaşık 60 günlük dönemlerde kirpilerde de yenilenme oluyor  ve döküldüğünü hissediyorsunuz ama bu arada minik minik arkadan gelen kirpiklerde var...
sonra bu miniklerde güçleniyor ,mascaralık kıvama geliyor..




                   Bu iki adet benim kullanıp bitirdiğim Harvey Nicholas'tan aldığım neu lash lar...







Neu Lash ve kutusu Amerkika'dan Neu Lash ın kendi sitesinden aldığım..



NEU LASH 150 DOLAR
Harvey Nicholas  aynı boy 425

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder