ozlems fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et

11 Haziran 2011 Cumartesi

ipek kirpik ,kirpik ekleme

Bu kadar uzun olmasa da herkes ister uzun kirpikleri..İnsanın gerçekten bakışları değişiyor makyaj bile ayrı bir güzel oluyor..bir yıldır kirpik ekleme uzatma yapıştırma ne varda denedim.
ama bu ipek kirpik olayı gerçekten doğal ve güzeldi yaklaşık on ay ipek kirpik takdırdım.mascara sürmeye hiç gerek olmadan süper kirpiklerle geziyorsunuz..her bir kirpiğe tek tek takıldığı için benim uygulamam iki saat hatta daha uzun sürüyordu ben bu sebepten son dört aydır taktırmıyorum..birde u kirpiklerle yüzüstü yatamıyorsuuuuuun :(((    kirpilerin kısa, aşağı doğru bakıyorsa , en kıvıran mascarayı uygulasanda kıvrılmıyorsa bu kirpik ekleme muhteşem birşey..inanılmaz değişir insanın yüzü..kesinlikle bağımlılık yapıyor ..kahve rengi ve siyah uygulama yapılabiliyor.değişik boyları oluyor kirpiklerin uygulayan en uygun olanı seçiyor..on ,onbeş tane ilave yaptırıp boyutuna da  karar verilebiliyor.
bazı kuaförlerde ,güzellik salonlarında uygulama yapılıyor.fiyatlarda neredeyse aynı sıfırdan taktıracaksan 150 lira üç dört haftada birde bakıma gidip kopanlara dökülenlere onarım yaptırıyorsun :)  ben ne kadar sürüyorsa, saat hesabı ödeme yaptım  70 ila 100 arası..
ÖNERİ ;kirpiklerin takıldıktan sonra yüzücü gözlüğü ile duş almanı şiddetle tavsiye ederim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder