ozlems fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et

29 Ekim 2011 Cumartesi

aşırı terleme maxim deodorant

Aşırı terleme pek diyemesem de yaz kış koltuk altımda bir terleme oluyor,bazen normalden fazla..

Kıyafetler yıpranıyor,ıslaklık hissi inanılmaz rahatsız ediyor..özet olarak terlemek istemiyoruuuuuuuum!!

Botox araştırmaları yaparken karşıma MAXIM DEODORANT çıktı..
İlk önce MAXIM anti-perspirant roll on olanı aldım..





Terleme duruncaya kadar sadece geceleri kuru temiz koltuk altına uygulanacak tavsiyesi ile..

Ertesi gün bayaa azıldı ikinci gün hissedilir bir ter yok üçüncü gün kupkuru bir damla bile temmuz sıcağı dahil plajda bile terlemedim..gerçekten müthiş birşey ..

Esas yaptığı ter bezi kanallarının yüzeye açıldığı yeri mekanik olarak tuzlarla (aliminyum kloride )kapatıyor..
sağlık konusu tartışılır  binlerce yorum var okudukça kafa karışıyor..karar kullanacak olanın ,ben çok rahatsız olduğum için hemen ikna oldum..

Bu ilk kullandığım hafta çook rahatsız edecek bir kaşıntı olmadı sonraki hafta gece uykudan deli gibi uyandıran bir kaşınma ama öyle böyle anlatılacak gibi değil..hayatım boyunca yaşadığım  şiddeti en yüksek kaşıma olayı..sabah gördüğüm manzara kıpkırmızı  ve bazı yerleri kanamış ..

Sonrasında her ne pahasına olursa olsun 10-15 günde bir kullandım..

Satın aldığım yere aşırı kaşınmadan  ve tahrişten rahatsız olduğumu söyleyince bana bir de hassas ciltler için olanını önerdi onu aldım..bunun içindeki aliminyum kloride oranı diğerine göre daha düşük %10

Normal maxim de ise aliminyum kloride  %15 bulunuyor..american sağlık örgütü FDA in izin verdiği limitte ..

Bu hassas ciltler için aldığımın tam adı  MAXIM SENSITIVE ..her ikisi de roll on formunda..
 bu üründe yarı yarıya daha az kaşıntı yaşadım haftada bir kez katlanılamayacak bir şey değil ,rahatlığı düşünülürse..




Çok az kullanıldığı için biryıldan fazla gider gibi görünüyor..

Ayrıca aşırı terleme var ise ayaklarda ellerde ve yüzde kullanılabileceğini söylüyor eczaneler...
Yüze asla denemeye cesaret edemem ama ayak ve elde bu problemi olanlar kesinlikle deneyebilirler..


FİYATI : BEN HER İKİSİNİ DE 85 LİRA YA ALDIM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder