ozlems fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et

15 Ekim 2011 Cumartesi

2011-2012 kaban mont

bu kış sezonu için en beğendiklerimi seçtim,benzer şeyler arayışı içinde tüm markaları gezer araştırır durumdayım..yada evdekiler üzerine bir kaç işlem..
bu ceket gerçekten rengi kesinlile  harika.. bayıldım balmain bu ceket minik bir servet..
zara'da bu kadar kalın olmasada parlement mavi sarı düğmeli üstte bu kadar tok duran bir ceket var..kesinlikle bol paça pantalonlar için süper zara da denedim oldukça vücudu sarıyor omuz detayıda oldukça kişilikli..
asimetric deri ceket süperrr..özellikle içine açık ton birşeyler giyildiğinde
%100 yün bu ceket kaban manto karışımının dantelli kollarını hariç tutuyor,kesimine odaklanıyorum..yeni sezonda bu tarz kesimli hiçbir şey göremedim..ama bu kesimlerden bir tana edinmek şart..bu kesimlerde dörtdüğmeli daha çok ama tek siyah düğme ve cep kapakları siyah deriçok iyi durmuş..
alexander mcqueen $4595 yaka kürkü çıkarılabilir %100 yün..
bu ceketin rengi birebir arka kesim detayı yok fakat aynı oval kesim H&M de denedim ..biraz boy gerekiyor sanırım :) S bedenin içinde dahi yok oldum..rengi ve arka kesim çok hoş..
yine alexander mcqueen 
drape yaka
sarı kahve uyumu 
:)
alt kesimi için 5-6 yıllık bir mantomun altını bu şekilde kestirmeyi düşünüyorum öncesi-sonrası paylaşacağım burada...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder