ozlems fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et

23 Ekim 2011 Pazar

bugün ne giydim pazar

bu gün ne giydim ???


uçar pozisyon da yakalanmışım...oysa ki sadece üstümdekinin kesimini göstermek istemiştim...

hafif yarasadan aşağıya  doğru daralan bir kesim..
geçen hafta tek çoraplada giydim..her renk çorapla denedim ,bordo,mor,kırmızı  hespsi ile süper oldu..


Arkası fermuarlı ihmal etmek olmaz onuda çektim.....


Bu bileklikleri Marmaris 'ten arkadaşımın birazda zoruyla aldım ama ..Bu gün çok severek aktım..
Botlarında üçüncü kışı benimle birlikte geçireceğiz...ama hala fena görünmüyor...minik bir bakıma ihtiyacı var..



TUNİK : H&M  BU SEZON 69,90 LİRA
PANTALON:  BLANK NYC
BOTLAR : NİNE WEST
BİLEKLİKLER : MARMARİS TANESİ 10 LİRA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder