ozlems fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et

15 Ekim 2011 Cumartesi

TWİST -İPEKYOL 2011-12 seçtiklerim

Bu etekler ipekli yumuşakdokulu çok hafifte parlak,düz beyaz bir tshirtle bile giyilebilir..ben iki rengide sevdim..179 lira ipekyol

sezon takıları gerçekten ışıl ışıl ve çok zarif..en üstteki ince olannı alma konusunda kararsız kaldım..ipekyol 49-59  benim beğendiğim 4 liraydı..

tekrar üst resimdeki etek ipekyol 179lira





bu çantayı mağazalarında göremedim ,kalmamış olabilir resminden çok beğendim deri olduğu yazıyor twist 99 lira

hırkayı  denedim resime göre biraz daha pudra rengi S bile çok büyüktü fakat çok şirin .. twist 129 lira

bu puantiyeli bluz foro daki ile alakasız oldukça canı ve  sol omuzunda çok güzel farklı duran bir drapesi var..foto haksızlık olmuşş :(   twist 109 lira

bu etekte (bana bihter eteği çağrışımı yapıyor neden bilmiyorum) inanılmaz ince gösterdi ve çok canlı bir renk..sevdim. twist 99 lira
ipekyol  hırka patcwork bu hırkanın rengiv ve dokusu çok hoş.159 lira

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder