ozlems fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et

15 Ekim 2011 Cumartesi

brezilya fönü benim saçlara oldu mu adım adım anlatıyorum

Temmuz ayında ikna oldum,brezilya fönünü saçlara yaptırdım..adım adım saçlarıma neler yaptılar yazıyorum aşağıda;

1. Özel bir şampuanla yıkayarak işleme başlıyorlar.

2. Saç boyası gibi saçlarınıza fırça ile keratin sürüyorlar 30 dk bekliyorlaar ve saçları fön makinesi ile kurutarak tarıyorlar.

3.Tarama işlemi bittikten sonra kuöförün saçın dayanıklığına göre seçtiği ısıda benim saçlar için 200 dereceyi uygun gördüler düzleştirici ile aynen evde uyguladığımız gibi düzleştiriyorlar..

4.Tabii saçtaki keratin sebebi ile inanılmaz bir duman çıkıyor  saçlarım yanıyor birşey olurmu off yandı aliba diye sayıklıyorsunuz onlarda yok keratinden bu kadar duman çıkıyor diyerek susturuyorlar
iki taraflı tarakla hızlı hızlı tarayıp anında düzleştiriciyi geçiriyorlar saçlardan.

5.3 gün o saçlar yıkanmıyor ,temmuz sıcağında izmirde inanılmaz kaşıntıııkullaklarım falan kendimden tiksindim yanii

6.Hergün o kuoföre gidip  düzleştiriciyi uygulatıyorsunuz saçlar o kadar o keratinden birbirine yapşıyor ki incecik kalıyor

7.Kuoförden yada dışarıdan brezilya fönlü saçlara özel sodyum suz (benimki fix marka idi) şampuan ve sac kremi alıyorsunuz ..sodyum içeren şampuan ve saç kremleri ile yıkandığında saçın etrafını çevreleyen keratin yıkımı oluyor..birer litrelik şampuan ve saç kremi..
8. Ve nihayet yıkanma günü şampuandan sonra saç kremi 5dk.saçta bekletilip yıkanıyor  ..dünya varmış yıkanabilmek ne kadar güzelmişş...
gerçekten saçlarım muhteşem oldu pırıl pırıl dümdüz...gerçekten muhteşem....

iki ay o kadar deniz suyuna güneşe rağmen düz etki bozulmadı ama inanılmaz uçları kırıldı..saçlarım oldukça uzun ve normalde de düz ve asla uçları dahi kırılmaz..yaklaşık 6cm kestirmek zorunda kaldım..bana bakımdan çok o kadar ısıya maruz kalması sebebi ile yıpratmış gibi geldi..
bir daha yaptırırmıyım sanmam düzleştirici etkili şampuan ve kremlerle idare etmeye çalışıcamm..

tüm soruları yanıtlayabilirim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder