ozlems fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et

19 Ekim 2011 Çarşamba

tatilden kalanlar :(

havaların iyice soğumasıyla sinir bozukluğu  :)

yazı biraz hatırlamak istiyorummm..


heyy kızlarla çeşme..zeytin otel önü...

üstümdekinin rengi çok net değil ama çok seviyorum..

birkaç tanede daha farklı renginden istiyorum.

bluz:  benetton
şort  : mango
ayakkabı:   ninewest
çanta :  dkny



bu  yakın arkadaşım E ye ait bir elbise...bu elbisede bildiğim ciddi tadilat geçirmişlerden...boynundaki falan sonradan monte...rengi süper.... bandaj takıntısına birebir :)

yazı bu etek ve siyahı ile geçirdim...
bunu direk izmir de diktirdim...gerçekten çok yetenekli bir terziydi..birebir oldu..orjinali siyah French Connectıon ..onunda fotosunu paylaşacağım..
etrafımdaki herkesi yine mi bunu giydin dedirtecek kadar çok giydim..
minicik görünümlü bu etek  esasında gizli şort..

Bu kadar kısa bir etekle deli gibi rahat dansetmemim sebebi artık sır değil..   :)








İzmir  hande yener konseri öncesi otopark....Arkadaki çöpleri kalplerle kamufle ettim...

ne rahattım o gece o dümdüz ayakkabılarla...bir de o kadar uykum gelmese A. nın kucağında konserde uyumasaydım...hala iddaa ediyorum  rüya bile gördüm..

pantalon:  mango
straplez : zara
ayakkabı :koton
çanta : juicy couture







Bu elbisenin arkası esas  hoş olan yüzücü ve boydan boya fermuarlı..arkası penye önü saten...birde bunun bende fuşyası var...

elbise:H&M
oje : clarise neon seri





marmaris..bu elbise  E ye iat..
bana mini üstü mini olmasından belli değil m.???
sanırım bu elbisenin sadece boyu için bir tadilat yapılmış ??

elbise : e nin dolabından
ayakkabı : charles keith
saat :toywatch
bileklik: swaroski

bronz ten benimm...








E. yi beklemekten bitkin :(

tshirt :e.devil
çanta: juicy couture
etek:  stradivarius
ayakkabı: koton



ve tatilden kalanlar:(


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder