ozlems fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et ozlem's fashion takip et

16 Ekim 2011 Pazar

makyaj çantam'dan

Lancome juıcy tube  Çok uzun yıllardır severek kullandığım bir ürün bir çok rengini denedim ister sarı olsun ister mavi rengini dudağa tam olarak vermiyor,trasparan doğal bir görüntü.Diğer parlatıcılara göre biraz daha kalın o yüzden daha uzun süre kalıyor,herbirinin tadı muhteşem..tüm parlatıcılar da olan o yapış yapış durumu yaşamamak için çok içeriye doğru değil dudak çerçevesine daha yoğun sürülmeli.   49 lira

Compact pudra tercih edenlerdenim ama geçen yıl jane iradele nin fondöteni bir arkadaşımın ısrarı ile kullanmaya  başladım maske gibi görüntüden korkan ben bu ürünle yaz olmasına rağmen bu hissi hiç yaşamadım.aksine güneşin yarattığı hassasiyeti bir miktar yatıştırdı.JANE IREDALE liquıde minerals tam adı, ben latte olanını kullanıyorum.ürünün içini görebiliyorunuz bir nem veren şeffaf kısım birde farklı tonlardan oluşan minik toplar var içinde pompadan çıkarken birbirine karışıyor..ciltte incecik mükemmel duruyor ve çok iyi kapatıyor..tek kötü özelliği elinizle uygulayamıyorsunuz ,uyguladığınızda tanecikler yüzünüzde erimiyor ve yüzden pütür pütür dökülüyor,üzerine iyi emilmediği için allık süremiyorsunuz..mutlaka kendi özel fırçası ile sürmek gerekli yaklaşık iki pompa fırça ile sürüldüğünde yeterli oluyor.. fondöten 120 fırça 90 lira


En son aldığım allık NARS .renk orgasm  şeftali tonlarındaiçinde altın rengi  ışıltıları var ..özellikle bronz tende çok farklı duruyor..kalıcılığından çok memnunum gün içinde yenilemeye ihtiyaç olmuyor..çok acil durumlarda tek başına bile uyguladığımda iyi bir görüntü oluyor..açık koyu ten ayrımı olmadan zellikleyazın bu tonu tercih edebilirsiniz..resimdeki renk orgasm ..narsında en çok sattığı renk buymuş çoğu zamanda olmayabiliyormuş.
fiyatı 128   ben harvey nicholastan %50 indirimli almıştım :))

Bir kaç ay önce tam üçtane concealer aldım sonuç üçünüde kullanamıyorum.sephoralarda nedense ısrarla benefit tavsiyesi var,uygulama yapıyorlar ısrar ediyorlar vs.vs. Bende bu olayların içinde iki tane farklı tonlarda aynı concealardan aldım (o kadar ısrar ettilerki kararsızlıktan ikisini birlikte almak zorunda kaldım)
boiing industrial strenth concealer ..gerçekten söyledikleri gibi endüstriyel düzeyde bir kapatıcı ?? o kadar kalın ki göz altında olamayan çizgileri dahi gösteriyor..zaten önce yumuşatmak gerekiyor.ben 03  ünü ve 01 ini aldım. ne yazık ki kullanamadım..bir çok satan sitede doğal görünüm muhteşem kapatıcılık gibi olağan üstü şeyler yazıyor ama kesinlikle doğru değil.Birde stick şeklinde olanı varmış daha sonra bir blogta okudum daha ince ve doğal görünümlü ne yazık ki ben orada göremedim :(  fiyatı 35 lira civarı diye hatırlıyorum..


Üçüncü concealerim nuxe kapatıcıçok amaçlı..sanırım ben bu sefer renk seçiminde yanlışlık yaptım olabilecek pembe ile şeftali arası bir tonu almışım..inanılmaz mor gösterdi, cildimle inanılmaz uyumsuz oldu..yoksa doku inanılmaz ince ,göz altı haricinde de kapatcı olarak kullanılabiliyor.bendeki renk 01 bu renk ne açık ne koyu alabildiğine şeftali pembeye çalan garip bir şey..

veee dördüncü aldğım bu zaten önceden de kullandığım concealer ların starı YSL TOUCHE ECLAT ..yeni denemeler boşa oldu diğerleri duruyor ve ben gene bu ürüne devam ediyorum.02 numarasını kullanıyorum..türkiyede 95 lir civarı.ben paris dönüşü free shoptan ikili pakette 49€ ya aldım.paris de dahi fiyatı daha yüksekti.alanda fiyatlara bakmadan şehirden almayın.

kadın erkek herkesin tercihi olmuş :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder